Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: ADG04366
Cod webshop: W02205578
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 166.05 RON
Numar minim de produse in comanda: 2
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime disc frâna [mm]
26
Janta, numar gauri
2
Numarul gaurilor de fixare
4
Grosime [mm]
48
Diametru exterior
280
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Diametru butuc [mm]
69
Greutate (în kg)
7,060
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
VALEO
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
MAXGEAR
E.T.F.
NK
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
LEMFÖRDER
ASHUKI
VALEO
NK
JPGROUP
MAGNETIMARELLI
KAGER
MEYLE
MEYLE
PROFIT
BREMBO
HYUNDAI
HYUNDAI
PAGID
EUROBRAKE
QHBenelux
MAGNETIMARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
BREMBO
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
CAR
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
HELLAPAGID
HELLA
HELLAPAGID
HELLAPAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
A.B.S.
BORG&BECK
fri.tech.
QUINTONHAZELL
QHTalbros
DELPHI
KAVOPARTS
KAVOPARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
A.B.S.
BRECO
QHTalbros
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
BrakeENGINEERING
JAPANPARTS
BREMBO
APECbraking
BOSCH
LPR
NPS
QHBenelux
ASHUKI
ASHUKI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.