Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: C758-05
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25
Numar dinti
163
Curea
cu profil dintat rotunjit
Greutate (în kg)
0,260
Pas dantura [mm]
9,5
Lungime [mm]
1552
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
MITSUBISHI
HYUNDAI
HUTCHINSON
BANDO
HUTCHINSON
SASIC
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MITSUBISHI
HYUNDAI
BOSCH
PEX
PEX
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
KAGER
HEPU
IPD
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
KLAXCAR FRANCE
ASHIKA
MITSUBISHI
HYUNDAI
ASHIKA
MITSUBISHI
HYUNDAI
JAPKO
JAPKO
MAPCO
JP GROUP
FLENNOR
FAI AutoParts
GATES
LuK
INA
GATES
MITSUBISHI
HYUNDAI
FAI AutoParts
OPTIBELT
GK
AUTEX
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
DAYCO
DAYCO
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
ACDelco
BLUE PRINT
OEM
CONTITECH
CONTITECH
MITSUBISHI
HYUNDAI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
HYUNDAI
KAVO PARTS
KDP
MGA
VEYANCE
MGA
SCT Germany
OPTIBELT
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
AIRTEX
AE
AE
DELPHI
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.