Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: C751-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
19
Numar dinti
122
Curea
cu profil dintat rotunjit
Greutate (în kg)
0,168
Pas dantura [mm]
9,5
Lungime [mm]
1161
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
HUTCHINSON
HUTCHINSON
BANDO
JP GROUP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HYUNDAI
PEX
PEX
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
KLAXCAR FRANCE
ASHIKA
MITSUBISHI
HYUNDAI
ASHIKA
FAI
JAPKO
JAPKO
FAI AutoParts
FLENNOR
FLENNOR
GATES
GATES
MITSUBISHI
HYUNDAI
LuK
INA
LuK
INA
BANDO
TRISCAN
TRISCAN
DAYCO
DAYCO
ACDelco
ACDelco
BLUE PRINT
OEM
CONTITECH
MITSUBISHI
HYUNDAI
CONTITECH
JAPANPARTS
MITSUBISHI
HYUNDAI
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KDP
KDP
KAVO PARTS
SCT Germany
SCT Germany
MGA
VEYANCE
MGA
OPTIBELT
OPTIBELT
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
AE
AE
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.