Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: 99 02 0072
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25,4
Numar dinti
141
Greutate (în kg)
0,4
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
DOLZ
CITROËN
PEUGEOT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
SUZUKI
SUZUKI
HUTCHINSON
HUTCHINSON
SASIC
SASIC
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
HEPU
HEPU
METELLI
METELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
FLENNOR
FLENNOR
FARE SA
INA
INA
GATES
MAGNETI MARELLI
FAI AutoParts
FAI AutoParts
TOPRAN
GK
GK
CITROËN
PEUGEOT
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
DAYCO
OEM
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
GGT
CONTITECH
COMLINE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
VEYANCE
VEYANCE
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
GRAF
GRAF
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
KWP
KWP
MDR
MDR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
NPS
TOYOTA
NPS
ASHUKI
AIRTEX
DELPHI
DELPHI
AE
AE
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
METZGER
OPTIBELT
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.