Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: 99 02 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
15
Numar dinti
104
Greutate (în kg)
0,106
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
OPEL
STELLOX
PROCODIS FRANCE
FARCOM
HUTCHINSON
HUTCHINSON
LYNXauto
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SASIC
SASIC
LEMFÖRDER
BOSCH
BOSCH
HEPU
IPD
HEPU
IPD
HEPU
HEPU
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
FIAT
ARTEC
FLENNOR
FLENNOR
GATES
GATES
GATES
INA
FIAT
OPEL
FAI AutoParts
FIAT
FIAT
LANCIA
GK
AUTEX
GK
AUTEX
GK
GK
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VEMA
DAYCO
DAYCO
OEM
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
ATL Autotechnik
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
SCT Germany
VEYANCE
VEYANCE
SCT Germany
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
AIRTEX
AIRTEX
AE
DELPHI
DELPHI
AE
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
METZGER
METZGER
METZGER
METZGER
MGA
OPTIBELT
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.