Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: 26900
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
26
Numar dinti
133
Greutate (în kg)
0,16
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
AUTOKIT
AUTOKIT
OPTIMAL
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
NISSAN
NISSAN
BANDO
HUTCHINSON
MEYLE
SASIC
SASIC
SASIC
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HEPU
MAPCO
OEM
HEPU
IPD
HEPU
HEPU
IPD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
FLENNOR
FLENNOR
INA
INA
INA
RUVILLE
RUVILLE
GATES
GATES
MAGNETI MARELLI
SWAG
SPIDAN
TOPRAN
TOPRAN
GK
AUTEX
GK
GK
AUTEX
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FAI AutoParts
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
DAYCO
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
BREDA LORETT
CONTITECH
CONTITECH
JAPANPARTS
KAVO PARTS
FLENNOR
VEYANCE
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
AUTOTEAM
BREDA LORETT
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
KM International
HUTCHINSON
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
MDR
QUINTON HAZELL
NPS
ASHUKI
HEPU
LYNXauto
ROULUNDS RUBBER
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
AIRTEX
DELPHI
AE
AE
FAI AutoParts
BREDA LORETT
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
METZGER
METZGER
OPTIBELT
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.