Curea de distributie Marire poza

Curea de distributie

OEM: 10984
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
24
Numar dinti
190
Greutate (în kg)
0,18
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
PROCODIS FRANCE
OEM
PROCODIS FRANCE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SUZUKI
SASIC
SASIC
HUTCHINSON
HUTCHINSON
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
HEPU
HEPU
IPD
METELLI
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
MAPCO
MAPCO
FLENNOR
FLENNOR
ALFA ROMEO
INA
INA
GATES
RUVILLE
RUVILLE
OPEL
OPEL
GATES
FIAT
LANCIA
FAI AutoParts
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
SWAG
GK
GK
AUTEX
FAI AutoParts
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DAYCO
DAYCO
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
CONTITECH
CONTITECH
JAPANPARTS
VEYANCE
VEYANCE
SCT Germany
GRAF
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
KWP
MDR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPTIMAL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
NPS
AIRTEX
DELPHI
AE
AE
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
METZGER
METZGER
OPTIBELT
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.