Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Marire poza
Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z

Curea de distributie RENAULT 2,1D 148Z

OEM: CT522
Cod webshop: W02203553
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 4
Pret: 123.82 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar dinti
148
Greutate (în kg)
0,23
Lungime ambalaj [cm]
25,5
Latime ambalaj [cm]
16
Inaltime ambalaj [cm]
3
Incarcare date...
FEBIBILSTEIN
FEBIBILSTEIN
LEMFÖRDER
KLEBER
GATES
GATES
INA
INA
RUVILLE
RUVILLE
OPTIBELT
ROULUNDSRUBBER
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
DAYCO
DAYCO
OEM
VEYANCE
VEYANCE
OPTIBELT
HUTCHINSON
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
ROULUNDSRUBBER
CHRYSLER
AE
AE
AE
OPTIBELT
HUTCHINSON
HUTCHINSON
DAYCO
DAYCO
BOSCH
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.