Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Marire poza
Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96 Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96

Curea de distributie MAZDA 323 1,5 94-96

OEM: CT899
Cod webshop: W02203681
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 3
Pret: 80.02 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar dinti
125
Greutate (în kg)
0,162
Lungime ambalaj [cm]
25,5
Latime ambalaj [cm]
16
Inaltime ambalaj [cm]
3
Incarcare date...
ROULUNDSRUBBER
DAYCO
TRISCAN
DAYCO
OEM
VEYANCE
OPTIBELT
HERTH+BUSSJAKOPARTS
QUINTONHAZELL
ROULUNDSRUBBER
AE
DAYCO
MAZDA
OPTIBELT
OPTIBELT
BOSCH
INA
GATES
RUVILLE
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.