senzor,temperatura lichid de racire Marire poza

senzor,temperatura lichid de racire

OEM: 40 92 8381
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
61
Filet exterior (mm)
M12 x 1,5
Deschidere cheie
19
Numar conexiuni
2
Culoare
gri
Lungime [mm]
28
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,03
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
VAN HECK
METZGER
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
OPEL
OPEL
OPEL
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ANGLI
VOLVO
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
MAXGEAR
MAXGEAR
DT
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
SASIC
ERA
FAE
FAE
FAE
FAE
MTE-THOMSON
MTE-THOMSON
MTE-THOMSON
OEM
STANDARD
MEYLE
OPEL
OPEL
OPEL
HELLA
VALEO
VALEO
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
FACET
RENAULT TRUCKS
HOFFER
WILMINK GROUP
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
MAPCO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTLOG
AUTLOG
BORG & BECK
DITAS
STANDARD
FIRST LINE
NPS
STANDARD
PATRON
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
BERU
DELPHI
DELPHI
FENOX
VEMO
STANDARD
CALORSTAT by Vernet
QUINTON HAZELL
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.