Comutator temperatura, ventilator radiator Marire poza

Comutator temperatura, ventilator radiator

OEM: 01528
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M22 x 1,5
Deschidere cheie
29
Numar conexiuni
3
Temperatura de la [°C]
95
pana la temperatura [°C]
84
Temperatura de la [°C]
102
pana la temperatura [°C]
92
Marcaj culoare
gri
Greutate (în kg)
0,061
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
OSSCA
OEM
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
VAN HECK
VAN HECK
METZGER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
ANGLI
ANGLI
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
ERA
FAE
FAE
STANDARD
MAXGEAR
STANDARD
WAHLER
WILMINK GROUP
SKODA
SKODA
HELLA
HELLA
HERTH+BUSS ELPARTS
MTE-THOMSON
HOFFER
WILMINK GROUP
HOFFER
WILMINK GROUP
FACET
FACET
FACET
MTE-THOMSON
MTE-THOMSON
VALEO
SIDAT
FISPA
MEAT & DORIA
SIDAT
FISPA
MEAT & DORIA
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
SWAG
AUTLOG
Borsehung
BUGIAD
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
STANDARD
STANDARD
PATRON
PATRON
STANDARD
STANDARD
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
STANDARD
STANDARD
BERU
SEIM
SEIM
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
MAHLE FILTER
BEHR
VEMO
VEMO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.