Senzor presiune ulei Marire poza

Senzor presiune ulei

OEM: 30 23 0002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
46
Diametru interior [mm]
2,54
Filet exterior (mm)
M10 x 1
Lungime filet [mm]
13
Deschidere cheie
24
Numar conexiuni
1
Suprafata
zincat
Intervalul de control [bar]
0,15 - 0,35
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Marcaj culoare
albastru
Greutate (în kg)
0,031
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
BOSCH
BOSCH
VAN HECK
AUDI
SEAT
SKODA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
METZGER
METZGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
FORD
TOPRAN
FAE
FAE
JP GROUP
JP GROUP
ANGLI
FORD
ANGLI
FORD
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
OEM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ERA
ERA
DT
STANDARD
MAGNETI MARELLI
STANDARD
FORD USA
HELLA
HELLA
FACET
FACET
HERTH+BUSS ELPARTS
HERTH+BUSS ELPARTS
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
SIDAT
FISPA
FEBI BILSTEIN
VOLVO
FORD USA
AUTLOG
BUGIAD
STANDARD
STANDARD
STANDARD
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
PATRON
PATRON
LUCAS ELECTRICAL
STANDARD
STANDARD
BERU
DELPHI
DELPHI
VEMO
DELPHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.