Compresor, climatizare Marire poza

Compresor, climatizare

OEM: 32172G
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
GENUINE SANDEN
Restrictiile producatorului
GENUINE DELPHI
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Identificare compresor
SD6V12
Identificare compresor
CVC
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Numar de striatii
6
Fulie curea -? [mm]
105
Capacitate Compresor
122,8
Cantitate umplere ulei [ml]
120
Diametru admisie [mm]
17,8
Diametru evacuare [mm]
11,9
chiulasa- ID (kompresor)
VGF / VGH
Forma
oval
Incarcare date...
OPEL
VAUXHALL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OEM
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
VALEO
VALEO
VALEO
AKS DASIS
NISSENS
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
OPEL
VAUXHALL
FRIGAIR
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
GERI
GERI
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
VAUXHALL
VAUXHALL
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.