Compresor, climatizare Marire poza

Compresor, climatizare

OEM: 30 94 5161
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Cantitate umplere ulei [ml]
150
Tensiune [V]
12
Fulie curea -? [mm]
119
Role
cu rola curea
Greutate (în kg)
6,6
Numar nervuri
6
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
VAN WEZEL
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
JP GROUP
CTR
CTR
FORD
FORD
ACR
ACR
AUTO AIR GLOUCESTER
AUTO AIR GLOUCESTER
FORD
VAN WEZEL
ELECTRO AUTO
ELECTRO AUTO
ELECTRO AUTO
ELECTRO AUTO
HC-Cargo
OEM
LAUBER
LAUBER
LAUBER
NRF
NRF
NRF
NRF
AUTOCLIMA
FEBI BILSTEIN
ELSTOCK
ALANKO
ALANKO
VAN WEZEL
SCHLIECKMANN
SCHLIECKMANN
VALEO
VALEO
DRI
PowerMax
PowerMax
LIZARTE
DIEDERICHS
SEAT
SEAT
SEAT
SEAT
LIZARTE
VALEO
VALEO
VALEO
AKS DASIS
TEAMEC
WAECO
WAECO
WAECO
NISSENS
NISSENS
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
KAGER
FRIGAIR
ERA Benelux
ERA Benelux
ERA Benelux
ERA Benelux
LUCAS ELECTRICAL
BUGIAD
DENSO
STANDARD
STANDARD
DA SILVA
DA SILVA
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
QH Talbros
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VEMO
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
FORD USA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.