Compresor, climatizare Marire poza

Compresor, climatizare

OEM: 8FK 351 114-291
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
Denso
Identificare compresor
5SL12C
Numar nervuri
6
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
110
Role
cu
Tipuri conectoare
PAD
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
ACR
ACR
ACR
ACR
ACR
ACR
PAPE
SIDAT
FISPA
VAN WEZEL
VAN WEZEL
ECOCLIM
ECOCLIM
ECOCLIM
NRF
NRF
BEHR HELLA SERVICE
VAN WEZEL
AUTOCLIMA
AUTOCLIMA
DENSO
FIAT
ELSTOCK
ELSTOCK
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FIAT
DENSO
DENSO
DENSO
SCHLIECKMANN
SCHLIECKMANN
SCHLIECKMANN
OPEL
OPEL
DRI
DRI
PowerMax
LIZARTE
LIZARTE
LIZARTE
LIZARTE
VALEO
WEBASTO
DIEDERICHS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
AKS DASIS
TEAMEC
TEAMEC
TEAMEC
TEAMEC
HELLA
BEHR SERVICE
HELLA
BEHR SERVICE
BEHR SERVICE
FRIGAIR
FRIGAIR
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
ERA Benelux
ERA Benelux
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
AINDE
DENSO
DENSO
DENSO
DENSO
NPS
DA SILVA
DA SILVA
GERI
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
GERI
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
AVA QUALITY COOLING
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
KLITECH
KLITECH
KLITECH
KLITECH
KLITECH
GERI
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.