Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Marire poza
Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6

Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6

OEM: 8FK 351 127-021
Cod webshop: W02333619
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 929.63 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
Sanden
Identificare compresor
SD7V16
Numar nervuri
7
Piesa noua
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
120
Role
cu
Tipuri conectoare
H/PAD
chiulasa- ID (kompresor)
VQR
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
FORD
SANDEN
NRF
NRF
BEHRHELLASERVICE
SKODA
ALANKO
SIDAT
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
FORD
SIDAT
BEHR
BEHRHELLASERVICE
BEHRSERVICE
LIZARTE
AKSDASIS
AKSDASIS
AKSDASIS
WAECO
SANDEN
NISSENS
HELLA
HELLA
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
SANDEN
LUCASELECTRICAL
VACS
VACS
DELCOREMY
DENSO
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
AURADIA
AVAQUALITYCOOLING
SANDEN
CTR
SANDEN
SANDEN
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
VEMO
VANWEZEL
NRF
NRF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.