Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Marire poza
Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6 Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6

Compresor, climatizare VW SHARAN/PASSAT 2,8 VR6

OEM: 32228
Cod webshop: W02309725
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Restrictiile producatorului
SANDEN-EQUIVALENT
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Identificare compresor
SD7V16
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Numar de striatii
7
Fulie curea -? [mm]
120
Capacitate Compresor
161,3
Cantitate umplere ulei [ml]
135
Diametru admisie [mm]
14,7
Diametru evacuare [mm]
11,9
chiulasa- ID (kompresor)
VQR
Forma
de gradul doi
Incarcare date...
OEM
SANDEN
FORD
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
VALEO
VALEO
SANDEN
FORD
SEAT
AKSDASIS
NISSENS
HELLA
HELLA
GERI
SANDEN
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
DELPHI
AKS DASIS
WAECO
SANDEN
NISSENS
HELLA
HELLA
GERI
GERI
GERI
GERI
GERI
FORD
LUCAS ELECTRICAL
VACS
VACS
DELCO REMY
DENSO
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
SANDEN
VANWEZEL
SANDEN
SANDEN
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
VEMO
NRF
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.