Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Marire poza
Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00- Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00-

Compresor, climatizare RENAULT MASTER II 00-

OEM: 32481
Cod webshop: W02084978
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 3
Pret: 1 065.62 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
DELPHI-EQUIVALENT
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Role
cu
Identificare compresor
V5
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 150
Numar de striatii
7
Fulie curea -? [mm]
119
Cantitate umplere ulei [ml]
240
Diametru admisie [mm]
20,7
Diametru evacuare [mm]
14,4
Forma
oval
Incarcare date...
OEM
VAUXHALL
4SEASONS
NISSAN
NISSAN
NISSAN
VANWEZEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
DELPHI
4SEASONS
4SEASONS
4SEASONS
VALEO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DELPHI
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
AKSDASIS
HELLA
DELPHI
FRIGAIR
VAUXHALL
4SEASONS
4SEASONS
AVAQUALITYCOOLING
GERI
AVAQUALITYCOOLING
DELPHI
FRIGAIR
FRIGAIR
DELPHI
GENERAL MOTORS
OPEL
GERI
GERI
GERI
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
VACS
DELCO REMY
DELPHI
DENSO
DENSO
STANDARD
STANDARD
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
VALEO
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
DELPHI DIESEL
NISSAN
VEMO
NRF
NISSAN
NISSAN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.