Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Marire poza
Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR

Compresor, climatizare RENAULT MASTER 10- NISSAN PRIMASTAR

OEM: 32425G
Cod webshop: W02084970
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 2 365.38 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
GENUINE ZEXEL
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Role
cu
Identificare compresor
DCS17IC
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Numar de striatii
7
Fulie curea -? [mm]
115
Capacitate Compresor
170
Cantitate umplere ulei [ml]
230
Diametru admisie [mm]
21,35
Diametru evacuare [mm]
15,5
Incarcare date...
OEM
NISSAN
VANWEZEL
RENAULT
VAUXHALL
AKSDASIS
HELLA
FRIGAIR
OPEL
VAUXHALL
GERI
4SEASONS
OPEL
AVAQUALITYCOOLING
DELPHI
NRF
NISSENS
HELLA
BEHR SERVICE
FRIGAIR
OPEL
ERA Benelux
VAUXHALL
LUCAS ELECTRICAL
AINDE
ASHIKA
JAPKO
STANDARD
DA SILVA
MEAT & DORIA
ASHUKI
GERI
AURADIA
OPEL
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
DELPHI DIESEL
ASHUKI
NRF
VAUXHALL
ZEXEL
VALEO
NISSAN
OPEL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.