Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Marire poza
Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Compresor, climatizare RENAULT CLIO II Compresor, climatizare RENAULT CLIO II

Compresor, climatizare RENAULT CLIO II

OEM: 32253G
Cod webshop: W02140166
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Restrictiile producatorului
GENUINE SANDEN
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Identificare compresor
SD6V12
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Numar de striatii
4
Fulie curea -? [mm]
112
Capacitate Compresor
122,8
Cantitate umplere ulei [ml]
135
Diametru admisie [mm]
20,65
Diametru evacuare [mm]
14,4
chiulasa- ID (kompresor)
VGG / VGL
Forma
circular
Incarcare date...
OEM
SANDEN
NISSAN
FRIGAIR
GERI
AVAQUALITYCOOLING
SANDEN
DELPHI
RENAULT
LIZARTE
RENAULT
RENAULT
RENAULT
VALEO
RENAULT
AKS DASIS
HELLA
FRIGAIR
GERI
GERI
HOLGER CRISTIANSEN
ERA Benelux
LUCAS ELECTRICAL
DENSO
VALEO
STANDARD
DA SILVA
KLITECH
KLITECH
AVA QUALITY COOLING
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
DELPHI DIESEL
RENAULT
VEMO
NRF
RENAULT
RENAULT
AKSDASIS
HELLA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.