Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Marire poza
Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16 Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16

Compresor, climatizare FORD FOCUS/VOLVO VS16

OEM: 32250
Cod webshop: W02185259
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 1 613.81 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
VISTEON-EQUIVALENT
Articol extins/Info extins 2
cu elei compresor-PAG
Role
cu
Identificare compresor
VS16
Tensiune de lucru [V]
12
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Numar de striatii
6
Fulie curea -? [mm]
120
Capacitate Compresor
160
Cantitate umplere ulei [ml]
180
Forma
dreptunghiular
Incarcare date...
OEM
FORD
FORD
4SEASONS
4SEASONS
VALEO
AKSDASIS
FORD
VOLVO
VOLVO
NISSENS
HELLA
HELLA
FRIGAIR
GERI
4SEASONS
4SEASONS
FORD
AVAQUALITYCOOLING
DELPHI
VOLVO
WAECO
WAECO
HELLA
FRIGAIR
GERI
LUCAS ELECTRICAL
FORD
LUCAS ELECTRICAL
DELCO REMY
DENSO
STANDARD
STANDARD
DA SILVA
AVA QUALITY COOLING
AURADIA
AVA QUALITY COOLING
DELPHI DIESEL
FORD
VEMO
VEMO
VISTEON
NRF
FORD
VANWEZEL
VOLVO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.