Compresor, climatizare Marire poza
Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare

Compresor, climatizare

OEM: 8FK351135-511
Cod webshop: W02751272
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Restrictiile producatorului
Delphi/Harrison
Identificare compresor
CVC6
Numar nervuri
5
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
114
Role
cu
Tipuri conectoare
PAD
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
SIDAT
CTR
NRF
NRF
NRF
BEHR HELLA SERVICE
VAN WEZEL
VAN WEZEL
ALANKO
ALANKO
OPEL
SIDAT
VALEO
VALEO
VALEO
BEHR
BEHR HELLA SERVICE
BEHR SERVICE
LIZARTE
LIZARTE
AKS DASIS
AKS DASIS
SIDAT
AKS DASIS
WAECO
WAECO
WAECO
HELLA
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
SANDEN
VAUXHALL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FRIGAIR
FRIGAIR
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GERI
GERI
SANDEN
GERI
GERI
HOLGER CRISTIANSEN
LUCAS ELECTRICAL
VACS
DELCO REMY
DENSO
STANDARD
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
OPEL
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
VAUXHALL
SANDEN
SANDEN
DELPHI DIESEL
DELPHI DIESEL
VEMO
VEMO
OPEL
NRF
OPEL
OPEL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.