Compresor, climatizare Marire poza
Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare

Compresor, climatizare

OEM: 8FK 351 340-581
Cod webshop: W02106152
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 1 155.03 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
Sanden
Identificare compresor
SD6C12
Numar nervuri
6
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
119
Role
cu
Tipuri conectoare
PAD
chiulasa- ID (kompresor)
E01L / CRJ
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
VANWEZEL
FISPA
NRF
NRF
BEHRHELLASERVICE
AUTOCLIMA
ELSTOCK
ALANKO
SCHLIECKMANN
CITROËN
PEUGEOT
SIDAT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
ACR
DRI
LIZARTE
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
WEBASTO
ACR
WEBASTO
AKSDASIS
AKSDASIS
TEAMEC
WAECO
HELLA
FRIGAIR
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
SANDEN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
ERABenelux
LUCASELECTRICAL
AVAQUALITYCOOLING
SANDEN
PRASCO
GERI
AURADIA
AVAQUALITYCOOLING
PRASCO
DENSO
DASILVA
MEAT&DORIA
RCAFRANCE
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
VEMO
SANDEN
SANDEN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.