Compresor, climatizare Marire poza
Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare

Compresor, climatizare

OEM: 8FK 351 134-621
Cod webshop: W02106084
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 828.65 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
Delphi/Harrison
Identificare compresor
V5
Numar nervuri
6
Piesa noua
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 150
Fulie curea -? [mm]
123
Role
cu
Tipuri conectoare
V/PAD
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
NRF
BEHRHELLASERVICE
VANWEZEL
OPEL
OPEL
DELPHIDIESEL
ALANKO
4SEASONS
STANDARD
CTR
4SEASONS
STANDARD
VALEO
VALEO
VALEO
BEHR
BEHRHELLASERVICE
BEHRSERVICE
RENAULT
RENAULT
SIDAT
LIZARTE
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
AKSDASIS
AKSDASIS
SIDAT
AKSDASIS
TEAMEC
WAECO
NISSENS
HELLA
HELLA
VAUXHALL
GENERALMOTORS
FRIGAIR
FRIGAIR
NISSAN
GENERALMOTORS
OPEL
GERI
GERI
GERI
HOLGERCRISTIANSEN
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
VACS
DELCOREMY
NISSAN
DENSO
DENSO
STANDARD
STANDARD
AURADIA
AVAQUALITYCOOLING
VALEO
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
DELPHIDIESEL
NRF
VEMO
NRF
NRF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.