Compresor, climatizare Marire poza
Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare Compresor, climatizare

Compresor, climatizare

OEM: 8FK 351 127-761
Cod webshop: W02251713
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 1
Pret: 5 380.20 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
Sanden
Identificare compresor
SD6V12
Numar nervuri
6
Piesa noua
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Agent frigorific
R 134a
Ulei compresor
PAG 46
Fulie curea -? [mm]
105
Role
cu
Tipuri conectoare
V/PAD
chiulasa- ID (kompresor)
VGH / VGF
Voltaj [V]
12
Incarcare date...
SIDAT
SANDEN
NRF
NRF
BEHRHELLASERVICE
VANWEZEL
VANWEZEL
URW
ELSTOCK
ALANKO
ALANKO
SANDEN
ALANKO
SCHLIECKMANN
SCHLIECKMANN
4SEASONS
STANDARD
4SEASONS
STANDARD
OPEL
VALEO
VALEO
SANDEN
VALEO
VALEO
BEHR
BEHRHELLASERVICE
LIZARTE
LIZARTE
LIZARTE
AKSDASIS
WAECO
NISSENS
PAPE
ISUZU
HELLA
HELLA
HELLA
VAUXHALL
GENERALMOTORS
FRIGAIR
FRIGAIR
VAUXHALL
GENERALMOTORS
SANDEN
GERI
GERI
HOLGERCRISTIANSEN
ERABenelux
ERABenelux
LUCASELECTRICAL
VACS
VACS
DELCOREMY
DENSO
OPEL
DENSO
STANDARD
STANDARD
STANDARD
DASILVA
DASILVA
AURADIA
AVAQUALITYCOOLING
KLITECH
KLITECH
OPEL
AVAQUALITYCOOLING
AURADIA
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
QUINTONHAZELL
VAUXHALL
SANDEN
SANDEN
SANDEN
SANDEN
VAUXHALL
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
DELPHIDIESEL
VEMO
VEMO
VEMO
GENERALMOTORS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.