Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: C025-04
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
19,1
Greutate (în kg)
0,320
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
METELLI
METELLI
METELLI
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
METZGER
METZGER
CIFAM
PEX
PEX
PEX
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
MAPCO
MAPCO
CAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
MAGNETI MARELLI
LPR
GIRLING
GIRLING
GIRLING
LPR
LPR
VILLAR
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
MITSUBISHI
JAPKO
JAPKO
JAPKO
JAPKO
PAGID
PAGID
A.B.S.
MITSUBISHI
NK
sbs
NK
sbs
NK
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BLUE PRINT
AISIN
AISIN
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
APEC braking
APEC braking
APEC braking
TRW
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TRW
MITSUBISHI
TRW
OEM
MGA
MGA
REMSA
REMSA
REMSA
MGA
ABE
TRUSTING
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
MITSUBISHI
FERODO
FERODO
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
FTE
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
KAWE
QH Benelux
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.