Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: 0969-2150
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
19,1
Greutate (în kg)
0,270
Numar bucati necesare
1
Material
fonta de aluminiu
Incarcare date...
METELLI
METELLI
METELLI
OEM
ASHUKI
BOSCH
HYUNDAI
BOSCH
BOSCH
CIFAM
CIFAM
METZGER
PEX
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
BENDIX
BENDIX
TEXTAR
TEXTAR
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
VALEO
LPR
LPR
CAR
GIRLING
GIRLING
GIRLING
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
VILLAR
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
HYUNDAI
JAPKO
JAPKO
PAGID
PAGID
A.B.S.
HYUNDAI
NK
sbs
NK
sbs
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TOPRAN
TOPRAN
HELLA
HELLA
MALÒ
BREMBO
BREMBO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
AISIN
AISIN
BORG & BECK
APEC braking
OPTIMAL
OPTIMAL
TRW
QUINTON HAZELL
TRW
HYUNDAI
TRW
MGA
REMSA
REMSA
REMSA
MGA
ABE
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
HYUNDAI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FERODO
FERODO
NPS
NPS
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
KAWE
QH Benelux
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
KAISHIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.