Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: 03619
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior [mm]
19,05
Material
fonta
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
0,195
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
METELLI
METELLI
BSF
BSF
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
BOSCH
MEYLE
METZGER
CIFAM
METZGER
CIFAM
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
ROADHOUSE
ROADHOUSE
MAXGEAR
MAXGEAR
AUDI
SEAT
BENDIX
BENDIX
STOP
MAPCO
MAPCO
ERT
ERT
AUTOMEGA
SWAG
FRENKIT
FRENKIT
TEXTAR
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
KAGER
KAGER
VALEO
A.B.S.
A.B.S.
LPR
LPR
CAR
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
VILLAR
AUDI
SEAT
NK
NK
TRISCAN
TRISCAN
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
MALÒ
HELLA
HELLA PAGID
MALÒ
BREMBO
BREMBO
DJ PARTS
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
APEC braking
APEC braking
OPTIMAL
OPTIMAL
BUGIAD
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TRW
TRW
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
MGA
MGA
ABE
ABE
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
AUTOFREN SEINSA
AUTOFREN SEINSA
BOSCH
FERODO
FERODO
OPEN PARTS
OPEN PARTS
FENOX
FENOX
DELPHI
DELPHI
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
VAICO
KAWE
KAWE
KAWE
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.