Cilindru receptor frana Marire poza

Cilindru receptor frana

OEM: 600000080560
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
ATE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
METELLI
LPR
STELLOX
STELLOX
ASHUKI
METZGER
HAVAM
CIFAM
HAVAM
CIFAM
ITN
ITN
PEX
PEX
PEX
ROADHOUSE
ROADHOUSE
ROADHOUSE
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
MAXGEAR
BENDIX
BENDIX
BENDIX
STOP
BENDIX
MAPCO
CAR
CAR
CAR
CAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
KAGER
KAGER
VALEO
LPR
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
GIRLING
GIRLING
GIRLING
GIRLING
LPR
LPR
VILLAR
VILLAR
VILLAR
A.B.S.
A.B.S.
ASHIKA
JAPKO
NK
PAGID
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
MALÒ
MALÒ
MALÒ
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
AISIN
AISIN
AISIN
APEC braking
APEC braking
APEC braking
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
TRW
TRW
MGA
MGA
MGA
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
ABE
ABE
ABE
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
OPEN PARTS
OPEN PARTS
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
FENOX
FENOX
FENOX
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MDR
SOLID AUTO (UK)
NPS
ASHUKI
ASHUKI
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PROTECHNIC
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
FTE
QUINTON HAZELL
FTE
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
KAWE
KAWE
KAWE
HP (ZEBRA)
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
HP (ZEBRA)
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
KAISHIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.