Cilindru receptor frana VW CADDY/GOLF/PASSAT/POLO 74- 17,5 MM Marire poza
Cilindru receptor frana VW CADDY/GOLF/PASSAT/POLO 74- 17,5 MM Cilindru receptor frana VW CADDY/GOLF/PASSAT/POLO 74- 17,5 MM

Cilindru receptor frana VW CADDY/GOLF/PASSAT/POLO 74- 17,5 MM

OEM: BWC107
Cod webshop: W02313317
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 27.54 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Restrictiile producatorului
ATE
Sistem de frânare
pentru vehicule cu regulator forta de franare
Diametru [mm]
17,5
Material
Fonta
Incarcare date...
OEM
FEBIBILSTEIN
MEYLE
FTE
FTE
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
BrakeENGINEERING
METZGER
METZGER
PEX
PEX
AUDI
SEAT
SKODA
BENDIX
BENDIX
MAPCO
A.B.S.
AUDI
SEAT
SKODA
METELLI
TRW
SWAG
SWAG
AUDI
SEAT
METELLI
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
FEBIBILSTEIN
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
BOSCH
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VALEO
CAR
CAR
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
GIRLING
VALEO
BOSCH
AUDI
SEAT
SEAT
SEAT
PAGID
PAGID
TRISCAN
TRISCAN
BOSCH
HELLA
HELLA
BOSCH
BREMBO
BREMBO
APECbraking
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
REMSA
REMSA
MEYLE
BOSCH
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FERODO
FERODO
FERODO
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.