Cilindru receptor frana VW CADDY/FOX/GOLF/JETTA/PASSAT/POLO/UP 74- 17,46 MM aluminiu Marire poza

Cilindru receptor frana VW CADDY/FOX/GOLF/JETTA/PASSAT/POLO/UP 74- 17,46 MM aluminiu

OEM: 06097
Cod webshop: W02606307
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 34.84 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru interior [mm]
17,46
Material
aluminiu
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
0,19
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
METELLI
BSF
TOPRAN
JPGROUP
ROADHOUSE
ROADHOUSE
MAXGEAR
BENDIX
STOP
BENDIX
MAPCO
TRUCKTECAUTOMOTIVE
A.B.S.
ERT
AUTOMEGA
FRENKIT
SWAG
TEXTAR
VALEO
CAR
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
BOSCH
KAGER
A.B.S.
LPR
GIRLING
KRAFTAUTOMOTIVE
FEBIBILSTEIN
VILLAR
AUDI
SEAT
BOSCH
AUDI
SEAT
SKODA
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLAPAGID
BOSCH
MALÒ
BREMBO
DJPARTS
DENCKERMANN
BARUM
BORG&BECK
BORG&BECK
APECbraking
BUGIAD
MEYLE
TRW
TRW
QUINTONHAZELL
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
MGA
MGA
ABE
MEYLE
ABE
TRUSTING
fri.tech.
AUTOFRENSEINSA
BOSCH
FERODO
OPENPARTS
FENOX
DELPHI
DELPHI
METZGER
PATRON
PROTECHNIC
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
VAICO
KAWE
BrakeENGINEERING
BrakeENGINEERING
BrakeENGINEERING
CIFAM
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.