Cilindru receptor frana SKODA FABIA/OCTAVIA/ROOMSTER 96- 19,05 MM aluminiu Marire poza

Cilindru receptor frana SKODA FABIA/OCTAVIA/ROOMSTER 96- 19,05 MM aluminiu

OEM: 06112
Cod webshop: W02606308
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 43.03 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru interior [mm]
19,05
Material
aluminiu
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
0,2
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
METELLI
BSF
JPGROUP
JPGROUP
ROADHOUSE
ROADHOUSE
MAXGEAR
AUDI
SEAT
SKODA
BENDIX
TRUCKTECAUTOMOTIVE
STOP
MAPCO
MAPCO
ERT
ERT
AUTOMEGA
SWAG
FRENKIT
TEXTAR
BOSCH
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
KAGER
VALEO
A.B.S.
LPR
CAR
GIRLING
KRAFTAUTOMOTIVE
BOSCH
FEBIBILSTEIN
VILLAR
AUDI
SEAT
SKODA
NK
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
MEYLE
HELLAPAGID
MALÒ
BREMBO
DJPARTS
BARUM
BORG&BECK
BORG&BECK
APECbraking
OPTIMAL
OPTIMAL
METZGER
BUGIAD
QUINTONHAZELL
TRW
TRW
REMSA
WOKING
REMSA
WOKING
MGA
MGA
METZGER
ABE
TRUSTING
fri.tech.
AUTOFRENSEINSA
AUTOFRENSEINSA
BOSCH
FERODO
OPENPARTS
FENOX
FENOX
CIFAM
DELPHI
PATRON
PROTECHNIC
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
KAWE
KAWE
BrakeENGINEERING
BrakeENGINEERING
TOPRAN
BrakeENGINEERING
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.