Cilindru receptor frana FIAT CC/PANDA/REGATA/SC 19,05 Marire poza

Cilindru receptor frana FIAT CC/PANDA/REGATA/SC 19,05

OEM: LW70011
Cod webshop: W02236565
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 15.79 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru piston [mm]
19,05
Sistem frânare
Bendix
Incarcare date...
OEM
ATE
ATE
BOSCH
FTE
FAG
QUINTONHAZELL
MOTAQUIP
MOTAQUIP
KAWE
KAWE
METZGER
APAutomotiveProd.
APAutomotiveProd.
BOSCH
BrakeENGINEERING
CIFAM
METZGER
CIFAM
PEX
ROADHOUSE
ROADHOUSE
A.B.S.
A.B.S.
BOSCH
LPR
LPR
BENDIX
BENDIX
NUOVATECNODELTA
BOSCH
CAR
RHIAG
NUOVATECNODELTA
TRW
RHIAG
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
KAGER
KAGER
METELLI
LPR
LPR
BOSCH
BrakeENGINEERING
GIRLING
GIRLING
FIAT
INNOCENTI
VILLAR
METELLI
VILLAR
A.B.S.
CIFAM
AUTODELTA
FIAT
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
BENDIX
NK
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MALÒ
MALÒ
MALÒ
LANCIA
BREMBO
APECbraking
APECbraking
QUINTONHAZELL
BOSCH
TRW
TRW
SAMKO
MGA
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
BOSCH
FEDERALMOGUL
FIRSTLINE
BOSCH
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
UNIPART
BOSCH
UNIPART
HITEC
HITEC
HITEC
APAutomotiveProd.
APAutomotiveProd.
MINTEX
MOPROD
RHIAG
DANA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.