Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: 01.37.058
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FIAT
FIAT
KNECHT
MERCEDES-BENZ
OEM
FIAT
MAHLE ORIGINAL
SAMPA
DAF
KHD
KHD
MEYLE
BOSCH DIAGNOSTICS
FIRESTONE
DT
JP GROUP
BOSCH DIAGNOSTICS
MAGNETI MARELLI
SCANIA
FEBI BILSTEIN
FIAT
SCANIA
DAF
DT
UFI
DEUTZ
DEUTZ
FIAT
VOLVO
VOLVO
VOLVO
DT
FIAT
DT
STEYR
STEYR
FORD
FORD
FORD
RENAULT
RENAULT
KOLBENSCHMIDT
DT
DT
BMW
BMW
AUGER
KÄSSBOHRER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT
P.B.R.
ACDelco
FORD
FORD
FRAM
HENGST FILTER
SogefiPro
KLAXCAR FRANCE
OPTIMAL
MANN-FILTER
KNECHT
MANN-FILTER
CLEAN FILTERS
WIX FILTERS
TECNOCAR
SOFIMA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.