Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: P 919/7
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
82
Diametru interior [mm]
13
Diametru interior 1 [mm]
13
Înaltime [mm]
112
Diametru exterior
81
Diametru interior [mm]
13,6
Diametru interior 1 [mm]
13,6
Înaltime [mm]
119
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
O & K
ZETTELMEYER
HOLDER
HOLDER
DAF
FAUN
DT
IVECO
DEUTZ-FAHR
KRAMER
SCANIA
BOSCH
BOSCH
SCANIA
UFI
MASSEY FERGUSON
STEYR
IVECO
DAF
MONARK
MASSEY FERGUSON
VOLVO
VOLVO
POCLAIN
FRAD
RENAULT TRUCKS
CROSLAND
DT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
TEHO
TEHO
MERCEDES-BENZ
DT
AUWÄRTER
KAELBLE
KRUPP
BUESSING
KÄSSBOHRER
FAHR
VOLVO
BUESSING
KÄSSBOHRER
DEUTZ-FAHR
WIX FILTERS
HANOMAG HENSCHEL
FIAT
IVECO
TATRA
ACDelco
P.B.R.
ASAS
COOPERS
KNECHT
FRAM
FRAM
TEHO
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LAUTRETTE
ELOFIC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
TJ FILTERS
POCLAIN
COOPERS
GUD FILTERS
PUROLATOR
FLEETGUARD
MAHLE FILTER
UNICO FILTER
FILMAR
LUBERFINER
ALCO FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
FILTRON
TECNOCAR
DONALDSON
BOSCH
OEM
PUROLATOR
RYCO
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
FILTREC
FODEN TRUCKS
BARREIROS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.