Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: H 601/4
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
60
Diametru interior [mm]
18
Diametru interior 1 [mm]
18
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
DT
SISU
BOSCH
SCANIA
FEBI BILSTEIN
SISU
IVECO
DAF
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
DEUTZ-FAHR
FIAT
IVECO
DEUTZ-FAHR
MONARK
VOLVO
VOLVO
VOLVO
HEULIEZ
DONIT FILTER
IVECO
FRAD
STEYR
STEYR
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
IVECO
RENAULT TRUCKS
TEHO
WIX FILTERS
VAN HOOL
CROSLAND
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
ACDelco
P.B.R.
KNECHT
COOPERS
COOPERS
LEYLAND
FRAM
FRAM
TEHO
DIGÖMA
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KNECHT
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
TJ FILTERS
GUD FILTERS
PUROLATOR
OEM
COOPERS
COOPERS
FLEETGUARD
MAHLE FILTER
PUROLATOR
UNICO FILTER
FLEETGUARD
LUBERFINER
GIF FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ARMAFILT
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
PUROLATOR
RYCO
COOPERS
SOFIMA
SCHLÜTER
SCT Germany
WOODGATE
PZL SEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.