Bujii Marire poza

Bujii

OEM: 0911007153
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Distanta dintre electrozi [mm]
0,75
Bujie
1-Electrod masa
Deschidere cheie
21 mm
Dimensiune filet
M 14x1,25
Lungime filet [mm]
12,7
Tipuri conectoare
SAE/M4
Moment strangere [Nm]
25
Incarcare date...
BERU
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TALBOT
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
RENAULT
RENAULT
OPEL
VOLVO
BERU
PRESTOLITE ELECTRIC
SOLO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
GLAS
GLAS
SACHS
VOLVO
NGK
SEV-MARCHAL
VOLVO
NGK
NGK
ACDelco
FIAT
FIAT
ACDelco
NGK
NGK
AGRIA
FIAT
PEUGEOT
DUCELLIER
DUCELLIER
DUCELLIER
DUCELLIER
DUCELLIER
VALEO
ACDelco
FIAT
FIAT
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
VALEO
CITROËN
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
NGK
SKODA
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
ACDelco
OEM
MAGNETI MARELLI
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
LETRIKA
MAGNETI MARELLI
UNIPART
UNIPART
SEV-MARCHAL
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PAL
PAL
PAL
PAL
BOSCH
PAL
CHAMPION
CHAMPION
PAL
NGK
NGK
DENSO
BOSCH
DENSO
DENSO
BOSCH
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.