Bujii Marire poza

Bujii

OEM: 50 91 3455
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M14 x 1,25
Lungime filet [mm]
19
Deschidere cheie
21
Distanta dintre electrozi [mm]
0,7
Bujie
cu scaun etansare plat
Bujie
1-Electrod masa
Greutate (în kg)
0,040
Incarcare date...
MAZDA
BRISK
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BRISK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
NGK
STELLOX
WEEN
WEEN
VOLVO
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
BRISK
BRISK
BRISK
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BRISK
BRISK
FORD
MAZDA
MAZDA
TOPRAN
TOPRAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
STELLOX
NGK
STELLOX
NGK
NGK
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
NGK
NGK
VOLVO
NGK
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
NGK
OEM
FORD
NGK
NGK
ISUZU
NGK
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MAXGEAR
NGK
NGK
NGK
NGK
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAZDA
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
NGK
NGK
HONDA
HONDA
PORSCHE
MAZDA
SCT Germany
OEM
DENSO
DENSO
DENSO
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PATRON
PATRON
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
VEMO
VEMO
VEMO
DENSO
DENSO
NPS
NPS
DENSO
NPS
DENSO
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.