Bujii Marire poza

Bujii

OEM: 13534
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M14 x 1,25
Lungime filet [mm]
19
Deschidere cheie
16
Distanta dintre electrozi [mm]
1
Bujie
cu scaun etansare plat
Bujie
2-Electrod masa
Greutate (în kg)
0,045
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
CHEVROLET
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
WEEN
WEEN
WEEN
WEEN
JP GROUP
OEM
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BRISK
BRISK
BRISK
TOPRAN
TOPRAN
NGK
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
GENERAL MOTORS
VALEO
NGK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
NGK
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
NGK
FIAT
NGK
NGK
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
NGK
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOYOTA
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TOYOTA
TOYOTA
NGK
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
NGK
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
DENSO
DENSO
NPS
DENSO
NPS
DENSO
NPS
MITSUBISHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PATRON
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
VEMO
VEMO
DENSO
DENSO
NPS
BERU
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.