Bujii

Bujii

OEM: W20FSR-U
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
14
Deschidere cheie
20.6
Moment strangere [Nm]
22
Masa [g]
52
Bujie
1-Electrod masa
Dimensiune filet 1
12.7
Incarcare date...
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
NGK
NGK
OPEL
KUBOTA
BERU
BERU
BERU
BERU
NGK
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
NGK
NGK
ACDelco
NGK
FORD
FORD
CITROEN/PEUGEOT
NGK
CITROEN/PEUGEOT
VALEO
NGK
VALEO
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
SUBARU
DAIHATSU
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
GENERAL MOTORS
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
CITROEN/PEUGEOT
HONDA
HONDA
SUZUKI
SUZUKI
PORSCHE
DAIHATSU
VALEO
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
CITROEN/PEUGEOT
MOTORCRAFT
CITROEN/PEUGEOT
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
LETRIKA
EYQUEM
EYQUEM
LETRIKA
LETRIKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
VALEO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ACDelco
HITACHI
AKBAY
AKBAY
AKBAY
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
OEM
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.