Bujii

Bujii

OEM: W20FPR-U
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
14
Deschidere cheie
20.6
Moment strangere [Nm]
22
Masa [g]
52
Bujie
1-Electrod masa
Dimensiune filet 1
12.7
Incarcare date...
BERU
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
DENSO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
KUBOTA
VOLVO
VOLVO
KUBOTA
KUBOTA
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
VOLVO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
NGK
ACDelco
NGK
NGK
FORD
FORD
NGK
CITROEN/PEUGEOT
GENERAL MOTORS
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
DACIA
NGK
EYQUEM
NGK
RENAULT
RENAULT
EYQUEM
VALEO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
YAMAHA
YAMAHA
VAUXHALL
NGK
BOSCH
NGK
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
CITROEN/PEUGEOT
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
DAIHATSU
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
DAIHATSU
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
NGK
NGK
NGK
NGK
EYQUEM
ACDelco
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
DACIA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
EYQUEM
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
LETRIKA
EYQUEM
LETRIKA
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
VALEO
VALEO
LETRIKA
EYQUEM
KAWASAKI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
VALEO
HITACHI
AKBAY
AKBAY
AKBAY
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ACDelco
ACDelco
VALEO
EYQUEM
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
SKODA
SKODA
NGK
NGK
NGK
NGK
OEM
BOSCH
BOSCH
BOSCH
EYQUEM
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.