Bujii

Bujii

OEM: IK16
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
14
Deschidere cheie
16
Moment strangere [Nm]
22
Masa [g]
43
Bujie
1-Electrod masa
Dimensiune filet 1
19
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
NGK
BERU
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUBARU
NGK
CHAMPION
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
FIAT
CHRYSLER
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
ISUZU
DAIHATSU
HONDA
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
MOTORCRAFT
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NISSAN
NISSAN
AKBAY
AKBAY
NGK
NGK
NGK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HONDA
HONDA
OEM
OEM
MAZDA
MAZDA
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
JAGUAR
DAIHATSU
DAIHATSU
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ROLLS-ROYCE
ROLLS-ROYCE
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
DODGE
MAZDA
NGK
NGK

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.