Bujii

Bujii

OEM: 246852
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Bujie
2-Electrod masa
Lungime filet [mm]
19
Distanta dintre electrozi [mm]
0,9
Deschidere cheie
16
Tip ambalaj
ambalaj blister
Incarcare date...
OPEL
OPEL
OPEL
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
VOLVO
ACDelco
NGK
FIAT
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DAIHATSU
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FIAT
FIAT
RENAULT
CHEVROLET
SMART
BRISK
BRISK
BRISK
BRISK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
BRISK
BRISK
BRISK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
EYQUEM
EYQUEM
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
OEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
NGK
NGK
NGK
NGK
BOSCH
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.