Bujii

Bujii

OEM: 1518
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip combustibil
benzina
Se va înlocui dupa km
30000
Moment strangere [Nm]
13
Deschidere cheie
16
Distanta dintre electrozi [mm]
0,7
Dimensiune filet
M10x1,00
Lungime filet [mm]
19
Numar poli
1
Bujie
Argint-electroda mijlocie
Incarcare date...
SUZUKI MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
BMW MOTORCYCLES
OEM
APRILIA MOTORCYCLES
APRILIA MOTORCYCLES
APRILIA MOTORCYCLES
APRILIA MOTORCYCLES
KTM MOTORCYCLES
PIAGGIO MOTORCYCLES
CITROËN
PEUGEOT MOTORCYCLES
MINI
BMW MOTORCYCLES
CITROËN
PEUGEOT MOTORCYCLES
APRILIA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
YAMAHA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
HONDA MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
SUZUKI MOTORCYCLES
DAIHATSU
PIAGGIO MOTORCYCLES
OEM
BRISK
NGK
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.