Bujii Marire poza

Bujii

OEM: 7822
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Deschidere cheie
20,8 mm
Filet exterior (mm)
14,0
Lungime filet [mm]
19
Bujie
Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm)
3
Bujie
Electrod mijlociu-Nichel
Bujie
1-Electrod masa
Bujie
deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie
cu scaun etansare plat
Incarcare date...
MAZDA
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
GUTBROD
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
JAPCAR
JAPCAR
VOLVO
VOLVO
PRESTOLITE ELECTRIC
BERU
BERU
BERU
BERU
YANMAR
JAPCAR
MAZDA
HYUNDAI
MOTORCRAFT
MAZDA
WOLF
SUBARU
SUBARU
SUBARU
NISSAN
INFINITI
NISSAN
INFINITI
NISSAN
INFINITI
NISSAN
INFINITI
CHAMPION
VOLVO
HONDA
DENSO
ACDelco
FORD
FORD
CITROËN
PEUGEOT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
AGRIA
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
OEM
MERCURY
ISUZU
HONDA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
OPEL
OPEL
KAWASAKI
KAWASAKI
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
YAMAHA
HONDA
HONDA
HONDA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FERRARI
MASERATI
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
NISSAN
INFINITI
OEM
ACDelco
ACDelco
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DENSO
KAWASAKI
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
MAGNETI MARELLI
LETRIKA
LETRIKA
UNIPART
UNIPART
KAWASAKI
PAL
BRISK
BRISK
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
EYQUEM
HITACHI
HITACHI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BERU
MITSUBISHI
BERU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.