Bujii RENAULT CLIO I B/C57 5/357 1.2 B/C/S577 96- Marire poza

Bujii RENAULT CLIO I B/C57 5/357 1.2 B/C/S577 96-

OEM: Z1
Cod webshop: W02157519
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 8.45 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Distanta dintre electrozi [mm]
0,7
Tipuri conectoare
SAE/M4
Dimensiune filet
M 14x1,25
Deschidere cheie
21 mm
Moment strangere [Nm]
25
Bujie
1-Electrod masa
Lungime filet [mm]
19
Impachetare conform listei
Incarcare date...
SEAT
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
NGK
BOSCH
DENSO
DENSO
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
BOSCH
BOSCH
VAG
VAG
VAG
OEM
CITROËN
OEM
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BMW
OEM
PRESTOLITEELECTRIC
PRESTOLITEELECTRIC
NGK
MERCEDES-BENZ
ACDelco
ACDelco
ACDelco
CITROËN
EYQUEM
NGK
PEUGEOT
DUCELLIER
DUCELLIER
AGRIA
MERCEDES-BENZ
EYQUEM
EYQUEM
ACDelco
NGK
NGK
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
PORSCHE
PUCH
TOYOTA
TOYOTA
MERCEDES-BENZ
TOYOTA
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
NGK
NGK
NGK
MERCEDES-BENZ
NGK
NGK
NGK
EYQUEM
MAGNETIMARELLI
LETRIKA
UNIPART
PAL
PAL
VAG
MERCEDES-BENZ
VAG
VAG
VAG
VAG
VAG
VAG
VAG
VAG
VAG
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.