Bujie aprindere NGK (5343) Marire poza
Bujie aprindere NGK (5343) Bujie aprindere NGK (5343)

Bujie aprindere NGK (5343)

OEM: 7022
Cod webshop: W02313629
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 12.98 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Deschidere cheie
20,8 mm
Filet exterior (mm)
14,0
Lungime filet [mm]
12,7
Bujie
Conexiune-SAE insurubabil
pozitia scanteii (mm)
3,5
Bujie
Electrod mijlociu-Nichel
Bujie
1-Electrod masa
Bujie
deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie
cu scaun etansare plat
Incarcare date...
OEM
BERU
BOSCH
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
KUBOTA
KUBOTA
BERU
BERU
BERU
BOSCH
BERU
DENSO
OMC
CITROËN
PEUGEOT
MERCURY
OPEL
YAMAHA
YAMAHA
BOSCH
YAMAHA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
DAIHATSU
DAIHATSU
MOTORCRAFT
OEM
MAGNETIMARELLI
BOSCH
MAGNETIMARELLI
DENSO
LETRIKA
MAGNETIMARELLI
KAWASAKI
PAL
BRISK
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
EYQUEM
MAGNETIMARELLI
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
DENSO
DENSO
BOSCH
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BERU
NGK
SUZUKI
SUZUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.