Bujie incandescenta Marire poza

Bujie incandescenta

OEM: 82 91 9097
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
88,5
Lungime [mm]
22
Filet exterior (mm)
M10 x 1,25
Deschidere cheie
12
Tensiune [V]
11
Greutate (în kg)
0,025
Varianta bujii incandescente
capacitate de postincandescenta
Numar bucati necesare
4
Incarcare date...
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
EYQUEM
EYQUEM
EYQUEM
NISSAN
NISSAN
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
STELLOX
STELLOX
STELLOX
BREMI
BREMI
BREMI
NGK
STELLOX
MEYLE
MEYLE
VALEO
VALEO
VALEO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MEYLE
KAISHIN
KAISHIN
KLAXCAR FRANCE
NGK
NGK
NGK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
FAE
FAE
FAE
OEM
SIDAT
SIDAT
NGK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
DENSO
NPS
DENSO
DENSO
NPS
BOSCH
BOSCH
FLENNOR
FLENNOR
BERU
BERU
BERU
HIDRIA
HIDRIA
HIDRIA
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LUCAS DIESEL
LUCAS DIESEL
LUCAS DIESEL
NPS
MDR
MDR
MDR
NPS
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
BRISK
EYQUEM
VEMO
VEMO
STANDARD
STANDARD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.