Bujie incandescenta Marire poza

Bujie incandescenta

OEM: 17979
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
91,7
Lungime [mm]
24
Filet exterior (mm)
M10 x 1
Deschidere cheie
10
Tensiune [V]
11
Greutate (în kg)
0,029
Varianta bujii incandescente
capacitate de postincandescenta
Incarcare date...
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
EYQUEM
EYQUEM
MEYLE
AUTOMEGA
NGK
FORD
TOPRAN
NGK
JP GROUP
OPEL
VOLVO
MEYLE
FORD
NGK
ASHUKI
OEM
SUZUKI
SUZUKI
STELLOX
NGK
BREMI
BREMI
AUTOMEGA
ASAM
AUTOMEGA
VOLVO
SWAG
AUTOMEGA
VALEO
VALEO
KAISHIN
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
OPEL
NGK
NGK
MAGNETI MARELLI
NGK
DT
NGK
NGK
FAE
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
ERA
NGK
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SIDAT
SIDAT
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FORD USA
FORD USA
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
BUGIAD
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
CHAMPION
DENSO
NPS
DÜRER
DÜRER
FLENNOR
BERU
BERU
HIDRIA
HIDRIA
DELPHI
KAVO PARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LUCAS DIESEL
LUCAS DIESEL
SCT Germany
SCT Germany
MITSUBISHI
MDR
MDR
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
EYQUEM
EYQUEM
BRISK
MASTER-SPORT
VEMO
VEMO
STANDARD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.