Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara Marire poza

Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara

BREMI
OEM: 26003
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Deschidere cheie
12mm
Tensiune [V]
11
Amperaj [A]
16
Varianta bujii incandescente
capacitate de postincandescenta
Varianta bujii incandescente
bujie incandescenta tip-creion
Dimensiune filet
M12x1,25
Lungime totala [mm]
59
Adancime montaj [mm]
21
Spirala conica
63
Diametru [mm]
6,1
Moment strangere de [Nm]
15
pana la moment strangere [Nm]
20
Tipuri conectoare
M5x0,8
Incarcare date...
BERU
BERU
BERU
BERU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
AUDI
SEAT
SKODA
NISSAN
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
LETRIKA
VOLVO
VOLVO
HIDRIA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
ARVIN
ARVIN
OEM
ACDelco
SWAG
NGK
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
NGK
KAGER
FAE
RENAULT
RENAULT
BOSCH
STANDARD
IFA
RENAULT
OPEL
GENERAL MOTORS
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DENSO
DENSO
NGK
FORD
FORD
FLENNOR
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
BOSCH
BERU
FEDERAL MOGUL
FEDERAL MOGUL
DELPHI
IPS Parts
LUCAS ELECTRICAL
SCT Germany
SCT Germany
CITROËN
PEUGEOT
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
MAGNETI MARELLI
VEMO
NGK
NGK

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.